Setembre-2016

Dia 1- 41km- Wolong: Quin dia tindrem un cel blau? Avui, però, ens distraiem visitant Yingxiu i la reserva de pandes de Wolong
Dia 2- 57km- A 13kms del pas Balang (a 3862m): Més de 2000 metres de pujada, boira, pluja… què més podem demanar?
Dia 3- 93km- Xiaojin: Un gran dia, un gran coll, el pas Balang (4.500m)
Dia 4- 65km- A 8kms de Danba: Dia tranquil entre camps de pomers cap a Danba
Dia 5- 25km- Ganglufang: Remuntant la vall amb la pluja a l’esquena
Dia 6- 88km- A 8kms després de Tagong: Coll a gairebé 3.900m i vistes esporàdiques del Mt. Yala
Dia 7- 102km- Xiangkezong: Pedalant per la G-318 cap a Lhasa, amb la companyia de cicloturistes xinesos
Dia 8- 67km- A 10kms de Honglong: Un nou pas a 4.444m i una nova tempesta, refugiats en un petit hostal
Dia 9- 45km- Litang: Dos colls més per sobre 4.000 metres ens deixen a Litang, una de les ciutats amb més alçada del món
Dia 10- Litang: Visitant el monestir budista
Dia 11- Litang: Recorrent els carrers de Litang sense pressa i 2a visita al monestir
Dia 12- 66km- A 4380m abans del pas Mt. Rabbit: Assistim a un enterrament celestial i iniciem la pujada al coll més alt del viatge, a 4696m
Dia 13- 91km- A 7kms de Daocheng: Fem el coll Mt. Rabbit i pedalem per paisatge llunar fins a Daocheng
Dia 14- 79km- Yading: Arribem a Shangri La i ens obliguen a agafar un bus per arribar a la Reserva Natural de Yading, primeres vistes impressionants sobre el massís de Daocheng
Dia 15- Yading: 25 kms a peu recorrent la Reserva Natural de Yading
Dia 16- 83km- Geka: Coronem el pas Echu, amb bones vistes, de camí cap a Geka, un petit poble en el fons d’una vall
Dia 17- 29km- Campament d’obres: Bloquejats en un petit campament d’obres degut a una esllavissada
Dia 18- 58km- Chonggu: Duríssima jornada amb fang, fortes pendents, pluja i un pas a 4615 metres
Dia 19- 38km- Shangri La: Jornada fàcil i curta, rentada de bicis i roba
Dia 20- Shangri La: Dia de paraigües pels carrers de Shangri La
Dia 21-Shangri La: Descans i passejades
Dia 22- 100km- Shusong: De camí cap al Parc Nacional Snow Meili Mountains, amb el Han, un simpàtic cicloturista xinès
Dia 23- 75km- Deqin: Un altre port amb boira i pluja, i fred, per la nostra col·lecció
Dia 24- 11km- Felai Si: Esperant el gran moment per veure la serralada de les Meili Mountains
Dia 25- Shangri La: Dia amb boira, sense vistes, tornem amb bus a Shangri La
Dia 26- 100km- Baishuitai: Dia de tardor per carreteres bucòliques fins a les terrasses de pedra tosca de Baishuitai, primera jornada de sol en molts dies
Dia 27- 92km- Qiaotou: Endinsant-nos en les profundes gorges del salt del tigre, tot admirant el riu Yangtsé
Dia 28- 113km- Shaxi: Jornada kilomètrica a la vora del riu Yangtsé  i de cultius d’arròs
Dia 29- Shaxi: Descobrint l’encant d’un típic poble xinès que encara viu apartat del turisme de masses
Dia 30- 155km- Dali: 9h20 i 155km, nou rècord sobre la bici!