Setembre-2015

Dia 1- 99km- Penonomé: Dia de tobogans i plujós per arribar a l’estació de bombers de Penonomé, el centre del país de Panamà
Dia 2- 107km- Santiago: Llargues rectes planes entre canya de sucre ens porten a Santiago, a casa de la Pilar, el George i l’Abigail
Dia 3- Santiago: Matí de relax, migdia de cuina i tarda de turisme a San Francisco
Dia 4- Santiago: Dia casolà per posar al dia moltes coses
Dia 5- Santiago: Presentació Bike2reality a l’església adventista de Santiago
Dia 6- 93km- Puerto Vidal: Muntanyes russes i calor per carreteres tranquil·les
Dia 7- 50km- San Felix: Més muntanyes russes i més calor
Dia 8- 78km- David: Jornada per la Interamericana, més calor i més verd
Dia 9- 63km- Volcán: Pugem fins al poblet de Volcán, als peus del volcà Barú, el més alt de Panamà, i deixem per fi la calor enrere
Dia 10- 33km- Volcán: Pugem a 2000m, a Cerro Punta, i tornem xops de la pluja a Volcán
Dia 11- 56km- San Vito: Preciosa carretera de curves que ens porta fins a Costa Rica
Dia 12- 84km- Palmar Norte: Un altre dia preciós per una carretera amb molta vegetació
Dia 13- 107km- Quepos: Dia llarg, de calor, amb problemes mecànics i platges paradisíaques
Dia 14- Quepos: Parada obligada per canviar el canvi de la bici després de la “trinxada” d’ahir
Dia 15- 76km- Jacó: Dia de la Independència a Costa Rica, es viu un aire festiu i alegre
Dia 16- 80km- Paquera: Jornada amb molts animals: guacamais, cocodrils, micos udoladors… fantàstic i creuem amb ferri a la Península de Nicoya
Dia 17- 88km- San Francisco de Coyote: Comencem a descobrir les pistes de la Península de Nicoya, solitàries, enmig de la natura, al costat del Pacífic
Dia 18- 79km- Nosara: Continuem gaudint de la península i les seves pistes, per arribar a Nosara, on l’hospitalitat de l’Aaron i la Sílvia ens sorprèn ja gairebé de fosc de forma molt grata
Dia 19- Nosara: Coneixem la Playa Pelada i la Playa Guiones, ben conegudes pel surf, i gaudim d’una posta de sol magnífica al Pacífic
Dia 20- 46km- Nosara: Amb bicis de muntanya “de veritat” sortim amb una colla a conèixer més la zona, quants mesos sense sentir aquesta lleugeresa!
Dia 21- Nosara: Un dia de repòs amb bona companyia
Dia 22- Nosara: Posta de sol i sopar amb l’Aaron i la Sílvia, abans de continuar el nostre viatge l’endemà
Dia 23- 85km- Playa Flamingo: Visita a la Playa Ostional per observar com ponen ous les tortuges, fantàstic
Dia 24- 113km- La Cruz: De camí cap a Nicaragua, deixem la península de Nicoya i arribem a La Cruz, última nit a Costa Rica després d’un dia llarg
Dia 25- 63km- Moyogalpa: Entrem a Nicaragua i arribem a la illa d’Ometepe
Dia 26- 68km- Santo Domingo: Donant la volta als volcans Concepción i Maderas, tot pedalant entre pistes de terra volcànica i adoquins
Dia 27- 26km- Moyogalpa: Segon dia pedalant entre volcans, tancant el cercle a la illa d’Ometepe i acabant el dia amb una gran posta de sol
Dia 28- 91km- Granada: Visitem l’amagada Laguna de Apoyo i la calurosa ciutat colonial de Granada
Dia 29- 75km- Las Maderas: Tòrrida jornada per la Panamericana
Dia 30- 82km- Matagalpa: Buscant la fresca per les terres altes de Nicaragua per terreny de cafè i sandinista