Març-2017

Dia 1- 125km- Sejin: Dia maratonià fins a casa dels “warmshowers” Mook i Aghie
Dia 2- Sejin: Dia de descans en companyia del Mook i l’Aghie
Dia 3- 90km- Samnangjin: Últimes pujades entre paisatge rural de camí a Busan
Dia 4- 56km- Ferri Busan-Jeju: Arribem al final del “Four Rivers”, a Busan, on al vespre agafem un ferri cap a l’illa de Jeju
Dia 5- 56km- Gangjeon: Primer dia a l’illa de Jeju pel parc nacional Hallasan
Dia 6- 45km- Pyoseon: Observem les dones bussejadores des de la costa i molt vent i fred
Dia 7- 45km- Haengwon-ri: Pugem al Seongsan Peak i trobem acollida en un monestir budista on ens refugiem del vent, de la pluja i el fred
Dia 8- 35km- Ferri Jeju-Busan: Visitem els tubs de lava, un dels més llargs del món, i una travessa amb ferri mogudeta fins a Busan
Dia 9- Ferri Busan-Fukuoka: Dia de compres per Busan i nit al ferri cap a Fukuoka, al Japó
Dia 10- 75km- Cruïlla pont illa Fukushima: Primers kilòmetres per l’illa de Kyushu, ja al Japó
Dia 11- 77km- Kosazacho Kosaka: Deixem les carreteres més transitades i entrem en terreny més rural
Dia 12- 79km- Àrea de Sotome: Intensa jornada trencacames vorejant l’escènica costa oest de Kyushu
Dia 13- Àrea de Sotome: Dia parats a l’àrea de serveis, per la pluja
Dia 14- 73km- Obama: Visitem el museu de la bomba atòmica a Nagasaki
Dia 15- 74km- Yamanoura: Pedalant per les tranquil·les carreteres de l’illa de Shimoshima i se’ns trenca un pedal
Dia 16- 74km- Pont riu Sendai: Deixem amb ferri l’illa de Shimoshima i continuem pedalant cap al sud, seguint la costa
Dia 17- 88km- Makurazaki càmping: Acampada bucòlica a davant del mar amb vistes al volcà Mt. Kaimon
Dia 18- 55km- Kamikawa càmping: Creuem la badia amb ferri cap al volcà Sakurajima
Dia 19- 80km- Àrea de Tarumizu: Voltem pedalant el volcà Sakurajima i veiem 2 dofins
Dia 20- Àrea de Tarumizu: Retinguts per la pluja, refugiats en un “michinoeki” (estació de serveis)
Dia 21- 100km- Kobayasi: Escalant entre volcans
Dia 22- 86km- Okawauchi: Ports de muntanya molt bucòlics i solitaris
Dia 23- Okawauchi: Acollida a la casa comunal per pluja, un altre àngel ens torna a salvar de dues nits passades per aigua a l’intemperie
Dia 24- 83km- Takamori: Gaudint del Japó més rural a casa d’uns pagesos japonesos
Dia 25- 53km- Oguni: Voregem el Mt. Aso i ens sorprèn la neu
Dia 26- 78km- Nakatsu: Últims ports i cap a la costa on ens esperen el Tazumi i la Chiemi
Dia 27- 72km- Oita: Visita al santuari xintoista d’Usa
Dia 28- 42km- Sadamisaki peninsula: Deixem Kyushu i arribem a Shikoku amb ferri
Dia 29- 64km- Nagahama: Divertida tarda perduts dins d’un bosc a la península Sadamisaki
Dia 30- 52km- Matsuyama: Arribem a la ciutat i ens trobem amb els nuvis, la Tamie i el Will
Dia 31- Matsuyama: “Kimono fitting” i molta pluja