Març-2016

Dia 29 de febrer- 40km- Castellar de N’hug: Diem adéu als berguedans, família i amics, amb xocolatada sorpresa inclosa
Dia 1- 76km- Fontpedrosa: Coll de la Creueta, obert però nevat, preciós, i Coll de la Perxa, de camí a casa dels nostres amics que ens reben amb els braços oberts
Dia 2- 83km- Tuchan: Vent, pluja, primavera, fred i vistes del Massís del Canigó
Dia 3- 83km- Serignan: Vent, pluja i vinyes
Dia 4- 103km- Le Grau du Roi: Resseguint la costa mediterrània per kilòmetres i kilòmetres de ciclovia
Dia 5- 110km- Istres: Descobrint la Camarga: sal, arròs, vi i vent
Dia 6- 87km- Rians: Després d’un bon descans a casa del Pascal, deixem la costa per entrar al Verdon, sempre amb la companyia del vent
Dia 7- 85km- Moustiers Ste. Marie: Entrem al Parc natural del Verdon i resseguim el llac de Ste. Croix
Dia 8- 62km- Castellane: Jornada per les Gorges del Verdon, la ruta de “cretes”, paisatges de vertigen, tot acabant amb el caliu de la llar de l’entranyable Claude
Dia 9- km- Niça: Carreteres solitàries enmig de la natura, les gorges del Llop, per acabar baixant al mar, a Niça, a casa dels nostres amics Axel i Leti
Dia 10- Niça: Matí de descans i tarda de passeig per la ciutat vella de Niça
Dia 11- 78km- San Stefano al Mare: Resseguim la costa, fent parada a Mònaco, i a Ospedaletti agafem una via verda
Dia 12- 104km- Millesimo: Del blau del mar al blanc de la neu de la muntanya
Dia 13- 95km- Sezzadio: Dia fred i gris vorejant el riu i les vinyes de la vall Bormida
Dia 14- 95km- Pavia: Vent i més vent de cara
Dia 15- 106km- Gramignazzo: Vent de cua durant el matí i hospitalitat a Gramignazzo
Dia 16- 68km- Camatte: Dia dur d’hivern: vent i fred
Dia 17- 99km- Boara Pisani: Carreteres tranquil·les fins arribar al riu Adige, on sembla que ja ha arribat la primavera, arbres florits i flors a peu de carretera
Dia 18- 73km- Ca’Pasquali: Pedalant per les illes de davant de Venècia, per acabar gaudint de l’hospitalitat dels bombers de Ca’Pasquali
Dia 19- 107km-  San Canzian d’Isonzo: Llargues rectes planes
Dia 20- 87km- Topolc: Després de 18kms per Itàlia, arribem a les muntanyes i a Eslovènia on fem nit
Dia 21- 66km- Jadranovo: Entrem a Croàcia amb molta pluja
Dia 22- 54km- Sveti Juraj: Jornada amb el bura, un vent molt fort del nord i de totes bandes, fent equilibris i avançant a pas de tortuga
Dia 23- Sveti Juraj: El bura ens fa estar quiets i sense pedalar; dia d’interior
Dia 24- 74km- Pag: Pedalant per la lluna, a l’illa de Pag
Dia 25- 110km- Vodice: De l’illa de Pag a terra ferma altre cop, vorejant el Parc Vramsko jezero
Dia 26- 80km- Seget Donji: Pugem al Parc Nacional Krka i altre cop baixada a la costa, amb pluja, però amb vistes magnífiques sobre les illes
Dia 27- 65km- Pocisca: Dia de Pasqua primaveral, coneixem el poble de Trogir, una mica de la ciutat de Split i ferri cap a la tranquil·la illa de Brac
Dia 28- Pocisca: Gaudint de la companyia del Frane i de la seva família, coneixent una bona part de l’illa i les tradicions d’aquest racó de món
Dia 29- 54km- Drvenik: Abans de deixar Pocisca, coneixem l’escola d’escultura i l’escola de primària i amb ferri tornem a terra ferma
Dia 30- 87km- Zaton Dodli: Dia dur per la península Peljesac: vent de cara i pujades
Dia 31- 49km- Dubrovnik: Acabem el mes tot arribant a Dubrovnik!!! Contents!!!