Juny-2017

Dia 1- 100km- Waterfowl Lake Campsite: Més muntanyes impressionants, l’Icefields Parkway està sent una experiència; veiem 3 “bighorn sheeps” i fem el Sunwapta Pass
Dia 2- 90km- Protection Mountain Campsite: Matí plujós, veiem un grizzly de ben a prop i passem per Lake Louise
Dia 3- 73km- Canmore: Veiem un ós negre i comencem The Great Divide Mountain Bike Route, a Banff, el km. 0
Dia 4- Canmore: Descansem a casa de l’Ino i la Crista
Dia 5- Canmore: Anem a Banff on té lloc el Mountain Film Festival anualment
Dia 6- 82km- Upper Lake Kananaskis: Una altra jornada preciosa per Kananaskis i un altre grizzly!
Dia 7- 82km- Elkford: Ens regalen material nou, per casualitat, fem l’Elk Pass i una família de quebequesos ens convida a posar la tenda en el seu jardí
Dia 8- 102km- Elko: Agafem la ruta “alternate” (alternativa), ja que està a punt de ploure
Dia 9- 72km- Eureka: Creuem sense problema la frontera de Canadà amb EUA i dormim a casa dels “warmshowers” Nikki i Jeremy
Dia 10- 92km- Polebridge: Superem 3 allaus, 2 arbres trencats enmig de la pista, rocs i un grizzly i coneixem l’Olivier a Polebridge
Dia 11- 112km- A 20km de Ferndale: Seguim una pista en desús per sota del Glacier National Park
Dia 12- 98km- Cold Creek: Pistes i més pistes
Dia 13- Cold Creek: Dia de pluja i un caçador ens convida a passar la nit a casa seva
Dia 14- 92km- Seeley Lake: Precioses vistes de les Mission Mountains i baixem a Seeley Lake on coneixem el Mark, un californià retirat
Dia 15- 104km- Lincoln: Coronem el Huckleberry Pass, dia llarg pel bosc
Dia 16- km- Helena: Jornada molt llarga, amb tres passos, per arribar a casa dels amables “warmshowers” Melinda i Jim
Dia 17- Helena: Celebrem els nostres 50.000 kms pel món!!!
Dia 18- Helena: Dia tranquil per Helena
Dia 19- 76km- Mormon Gulch Campground: Bonica pujada fins al Park Lake; després, rocs, pendents…
Dia 20- 81km- Continental Divide Crossing: Passem pel poblet de Butte, dia de terra i asfalt
Dia 21- 88km- Little Joe Campground: Pel Fleecer Ridge, dur però preciós
Dia 22- 131km- Medicine Lodge Divide: Coneixem el Dan i el Patrick i passem una jornada ben llarga pedalant amb ells
Dia 23- 116km- Entre Lima i Lakeview: Hem acabat d’arribar a Lima i més pistes de terra
Dia 24- 87km- Island Park: Jornada preciosa perl Red Rock Lakes National Wildlife Refuge amb les muntanyes Centennial per acabar arribant al “Mancave”, ja en l’estat d’Idaho
Dia 25- Island Park: Dia de descans
Dia 26- 98km- Borne Creek: Terra volcànica, camps de patates, mosquits, terra d’óssos, una mofeta i entrem a l’estat de Wyoming
Dia 27- 95km- Jenny Lake: Pel Parc Nacional Teton, tempestes i paisatges muntanyosos preciosos
Dia 28- 72km- Hoback Campground: Ruixats, més del Teton i més tempestes
Dia 29- 128km- A 20 kms de Boulder: Dia d’asfalt, passant pel poble cowboy de Pinedale
Dia 30- 119km- Sweetwater River Camp: Dia llarg ja en l’àrida Great Divide Basin, passant per Atlantic City; molt trencames