Juliol-2017

Dia 1- 111km- A & M Reservoir: Dia dur tant psicològicament com pel terreny per arribem en un llac, un petit oasi en la Great Divide Basin
Dia 2- 132km- Sage Creek: Passem per Rawlins i ens endinsem a la Sierra Madre amb vent de cara
Dia 3- 109km- A 10kms de Columbine: Jornada trencames al principi i més suau al final, acampant sota el Hahns Peak
Dia 4- 63km- Steamboat Springs: Dia de la independència d’EUA, pedalem i anem al rodeo
Dia 5- 38km- Stagecoach: Esmorzar de campions i cap al llac de Stagecoach, a casa de la Janice i l’Andy
Dia 6- Stagecoach: Dia de descans
Dia 7- 102km- Kremmling: Fem el Lynx Pass
Dia 8- 76km- Silverthorne: Coronem el Ute Pass i la Kathy i el Jean ens conviden a casa seva
Dia 9- 111km- Hartsel: Avui toca el Boreas Pass i dormim sota una gran lluna vermella
Dia 10- 77km- Salida: Molta “calamina” i molt cansada per arribar a casa dels “warmshowers” Mark i Loni
Dia 11- Salida: Dia de descans
Dia 12- 118km- A 24kms del coll de Cochetopa: Pas Marshall, llarg però fàcil
Dia 13- 110km- La Garita: Fem els passos Cochetopa i Carnero i el Mike ens convida a casa seva per passar la nit
Dia 14- 43km- Burro Creek Cabin: Jornada curta, passant per Del Norte, amb tempesta inclosa i trobant un lloc 100% reciclat per dormir, la Burro Creek Cabin
Dia 15- 97km- Horca: Fem el pas més alt del GD, l’Indiana pass; preciós amb tempesta i tot
Dia 16- 94km- Behive Creek: Fem el Manga Pass en asfalt i entrem a New Mexico, l’aventura de camins de muntanya en mal estat comença
Dia 17- 107km- Abiquiu: Passsem per Vallecitos i El Rito i arribem a casa dels “warmshower” Mehedi i Erin
Dia 18- Abiquiu: Dia de rentar roba, actualitzar roba, comprar provisions, cuinar…
Dia 19- 128km- Cuba: Dia maratonià, més de 10 hores per terrenys preciosos i durs
Dia 20- 118km- Entrada Felipe Tafoya Grant: Dia preciós en una zona desèrtica amb muntanyes
Dia 21- 104km- Jpe Skeen El Malpais Campgroung: Acabem de fer la pujada i baixem fins a Grants; després de dinar avancem ja cap a El Malpais National Monument, on coneixem el Chris i la seva família
Dia 22- 86km- Pie Town: Un dia planer amb una miqueta de fang per arribar al poble dels pastissos i a la “Toaster House” on coneixem la Nita, la generosa propietària, i un altre ciclista, l’australià Greg
Dia 23- Pie Town: Dia de descans
Dia 24- 125km- A 10km de Collins Park: Dia llarg però planer i gairebé sense fang, pedalant amb l’australià Greg
Dia 25- 75km- Black Canyon Campground: De ple en les famoses Gila Mountains
Dia 26- 85km- Pinos Altos: Puja, baixa, puja, baixa… i ens quedem a casa de dos profes retirats, el Carl i la Damie
Dia 27- 139km- Hachita: Dia planer i llarg, coneixem el Jeff i dormim en la centre comunitari
Dia 28- 74km- Antelope Wells: We made it! Ho hem aconseguit! Hem acabat el GD i hem creuat tot Estats Units! El Rick ens ve a buscar en cotxe i ens porta a casa seva, a Albuquerque
Dia 29- km- Albuquerque: Encàrrecs per Albuquerque
Dia 30- km- Albuquerque: Anem al mercat, el Farmer’s market, setmanal i mengem tacos per sopar
Dia 31- km- Albuquerque: Dia tranquil i d’empaquetar