Juliol-2015

Dia 1- 103km- Chancai: Retorn a l’asfalt però no deixem enrere els desnivells
Dia 2- 78km- Cajamarca: Arribem a Cajamarca empatxats de “sierra”, necessitem un “break”!
Dia 3- Cajamarca: Ens posem al dia
Dia 4- Cajamarca: Passejant i descobrint Cajamarca
Dia 5- 107km- Celendín: Per paratges verds, ens aproximem a l’Amazones
Dia 6- 83km- Km 23 de l’Abra Barro Negro: Del Departament de Cajamarca a l’Amazones, creuant el riu Marañón; molta calor
Dia 7- 67km- Leymebamba: Coronem l’Abra Calla Calla, després d’un port de 60kms i visitem les mòmies del museu de Leymebamba
Dia 8- 101km- Cocachimba: Baixem seguint el bocòlic riu Utcubamba i dormim amb vistes a la Cascada Gocta
Dia 9- 100km- Bagua Grande: Dia de duatló, 3 hores de caminada per arribar als peus de la Catarata Gocta i 100km de força baixada fins a la caòtica ciutat de Bagua Grande
Dia 10- 72km- Tamporapa: Creuem el riu Marañón i pedalem entre camps d’arròs, papaies, plataners
Dia 11- 75km- San Ignacio: Més camps d’arròs, papaies, plataners, cafè, cacao… i plugeta
Dia 12- San Ignacio: Dia de descans i pluja
Dia 13- 75 km- Zumba: Entrem a l’Equador per la petita frontera de La Balsa, deixem l’asfalt, grans pendents de terra i un paisatge més verd ens donen la benvinguda
Dia 14- 68 km- Valladolid: Un dia més de grans pujades, esllavissades i paisatges verds; amb 2000m metres més de desnivell arribem al poblet de Valladolid
Dia 15- 62 km- Vilcabamba: Pendents durant kilòmetres entre el 9 i el 12% i la pluja han estat les constants del dia, fins arribar a Vilcabamba que sembla “gringolandia”
Dia 16- Vilcabamba: Les bicis necessiten manteniment i uns francesos ens conviden a sopar
Dia 17- 71km- Loja: De camí cap a Loja entre boires i ruixats
Dia 18- Loja: Mirant com plou i plou
Dia 19- 73km- Saraguro: Disfrutant d’un inesperat sopar “made in Bulli” a l’Espai Gastronòmic
Dia 20- 74km- La Paz: Jornada amb molt desnivell i dormim a l’escola de La Paz
Dia 21- 52km- Cuenca: De visita per Cuenca, Patrimoni de la Humanitat
Dia 22- Cuenca: Aixoplugant-nos a casa de la família Vázquez, una gran mostra d’hospitalitat
Dia 23- 72km- Cañar: Després d’un dia plujós, dormim al parc de bombers de Cañar
Dia 24- 105km- Alausí: Dia llarg per arribar Alausí i dormir a la parròquia del Padre Carlos
Dia 25- 78km- Cajabamba: Un “portet” de 20kms amb vent que no ens deixa indiferents
Dia 26- 114km- Latacunga: Dia molt llarg per la Panamericana amb vistes al volcà Chimborazo
Dia 27- Latacunga: Primer dia de descans a casa de la família Cobo i pluja
Dia 28- Latacunga: Segon dia de descans i pluja
Dia 29- Latacunga: Tercer dia de descans i més pluja
Dia 30- 65km- Zumbahua: Tot i la pluja, reiniciem el camí cap a Zumbahua on dormim a la Parròquia del Padre Pio
Dia 31- 56km- Sigchos: Visitem la Laguna Quilotoa i dia tranquil fins a Sigchos, on els bombers ens donen allotjament