Abril-2017

Dia 1- Matsuyama: Un dia molt especial, de casament al Japó
Dia 2- 52km- Imabari (1r pont): Pedalant per la costa i sobre els impressionants ponts del mar de Seto
Dia 3- 81km- Shikoku-chuo: Seguint la costa per carreteres transitades i dormint acompnayats d’un gran buda en un temple
Dia 4- 85km- Nagoro: Remuntant la vall d’Iya per carreteres estretes i remotes, uns monos ens sorprenen en el nostre camí
Dia 5- 80km- Santuari Enomiya (Tokushima): Pugem un coll a 1400m, el Mt. Tsurugi, amb neu i baixem cap a la plana envoltats ja per la famosa “sakura”, fent nit en un santuari xintoista
Dia 6- 11km- Wakayama: Ferri de Shikoku a Honshu on ens espera el Saika amb els braços oberts i un sopar de primera
Dia 7- Wakayama: Celebrant la “sakura” com cal, als jardins del castell de Wakayama
Dia 8- Wakayama: De visita amb el bus del Saika al sagrat Koyasan
Dia 9- 99km- Nara: Després d’un bon esmorzar, de camí cap a Nara per carreteres planeres
Dia 10- 66km- Kyoto: Visitem el gran buda de Nara i el temple Fushimi Inari de Kyoto
Dia 11- Kyoto: Dia de pluja, acampats en un parc
Dia 12- 114km- Ogaki: Llarga jornada per acostar-nos als Alps i arribem a casa del “warmshower” Hiroki
Dia 13- Ogaki: Dia de descans i sopar amb el Hiroki
Dia 14- 101km- Michinoeki Pasukaru Kyomi: Entrant als Alps
Dia 15- Michinoeki Pasukau Kyomi: Pluja, pluja i més pluja
Dia 16- 83km- Matsumoto: Arribem a un cul de sac, els colls estan tancats per neu i l’única opció és agafar un bus fins a Matsumoto
Dia 17- 90km- A 10km de Nagano: Ruta per turons i petits colls, disfrutant de les vistes dels Alps
Dia 18- 77km- Liyama: Ruta bucòlica per més colls i sense gens de trànsit
Dia 19- 85km- Ojiya: Anem deixant els Alps enrere
Dia 20- 67km- Niigata: Arribem a la gran plana, a casa de l’Anas, un universitari de Malàisia
Dia 21- 16km- Ferri Niigata-Otaru (Hokkaido): Divuit hores en ferri, cap a Hokkaido
Dia 22- 88km- Niseko: Primer dia a Hokkaido, pluja, neu, l’hivern ha tornat, però l’esquivem en una nit a casa del “warmshower” de Niseko
Dia 23- 73km- Sobetsu: Fantàstic dia de sol amb el volcà Yoteisan dominant l’horitzó i vorejant el llac Toya
Dia 24- 113km- Kuriyama: Voregem el llac Shikotsu de camí cap a Chitose
Dia 25- 118km- Akabira: Jornada llarga, amb paisatges muntanyosos, llacs glaçats, guineus, cèrvols, per retrobar-nos amb el Toshi
Dia 26- Akabira: Amb companyia del Toshi i la seva família, menjant sushi i sashimi i coneixent la ciutat d’Asahikawa
Dia 27- 23km- Ashibetsu: La pluja no ens deixa anar gaire lluny
Dia 28- 90km- Asahikawa: Dia magnífic per la vall de Kamifurano fins a Asahikawa, on ens espera l’Atsushi
Dia 29- 82km- Taisetu Dam: Dia cara amunt per acabar dormint sota el pas Mikuni
Dia 30- 95km- Ashoro: Coronem el pas Mikuni, el més alt de Hokkaido, i arribem a Ashoro