Abril-2016

Dia 1- 78km- Drazin Vrt: Deixem enrere Dubrovnik, entrem a Montenegro i cap a la Bahia de Kotor
Dia 2- 80km- Bar: Acabem de resseguir la Bahia de Kotor i ens apropem a la frontera amb Albània
Dia 3- 98km- Mamurras: Entrem a Albània i acollida inesperada al bar de Mamurras i a l’escola Vedruna amb les monges
Dia 4- 114km- Vajkan: Després d’un bon esmorzar amb les monges, dia de carretera i carretera plana
Dia 5- 90km- Parc Nacional Llogara: De 0 a 1000 metres per creuar el parc, acabem dormint en un mirador espectacular
Dia 6- 80km- Sarandë: Dia molt bonic, però dur físicament: les pujades del 10% i més han estat constants
Dia 7- 74km- Parapotamos: Deixem Albània per una carretereta preciosa entre aiguamolls i entrem a Grècia
Dia 8- 76km: A 6km de Ioannina: La pluja ens dóna una treva i podem avançar per carreteres terciàries rurals; tranquil i bonic
Dia 9- 43km- Micro Peristeri: Voregem el llac de Ioannina i fem un primer portet, baixem i ja encarem el pas Katara, uns dels més alts de Grècia, fins que la pluja ens atura
Dia 10- 19km- Metsovo: Avui la pluja ha guanyat
Dia 11- 65km- Kastraki: El sol ha tret el cap i fem el pas Katara (1705m) fins arribar a Meteora on quedem meravellats per les vistes, un dels llocs més escènics fins el dia d’avui, en aquest viatge
Dia 12- 58km- A 6km de Deskati: Dia de sol per carreteres rurals, molt escèniques i amb molt desnivell
Dia 13- 34km- Elassona: Dia fàcil per arribar a Elassona, a casa del Yannis
Dia 14- Elassona: Jornada de descans per posar una mica d’ordre: roba, blog, fotos, vídeos…
Dia 15- Elassona: Continuem descansant
Dia 16- 113km- Niseli: Avui l’estrella és el Mont Olympus
Dia 17- 88km- Lagkadikia: Voregem per fora Tessalònica i coneixem el Kevin, un altre ciclista francès; acampem junts
Dia 18- 116km- Nea Iraklista: Bonica carreterea que voreja les platges
Dia 19- 109km- Mikro Palladio: Creuem una ciutat petita amb encant, Kavala, i continuem pedalant amb temps primaveral
Dia 20- 110km- Feres: Dia llarg i amb vent per arribar a casa dels simpàtics Petros i Katerina
Dia 21- 78km- Kocacesme: Visita a Feres al matí amb la Katerina i entrem a Turquia
Dia 22- 93km- Dogonciköyü: Dia molt llarg gràcies a l’hospitalitat d’una família turca i els seus amics
Dia 23- 76km- Bandirma: Dia tranquil i planer per arribar a la ciutat de Bandirma
Dia 24- Istanbul: Ferri fins a Istanbul i gaudim de la ciutat, tot visitant els llocs més emblemàtics
Dia 25- Bandirma: Acabem de rematar Istambul amb passejada amb barco pel Canal de Bòsfor
Dia 26- Bandirma: Plou i descansem
Dia 27- 122km- Guzelyayli: Escapant-nos del trànsit per carreteres entre oliveres i arbres fruiters
Dia 28- 94km- Dedeler: Paisatges de muntanya amb boscos de pins i granges de pollastres!
Dia 29- 119km- Pamukova: L’estrella d’avui ha estat el llac Iznik
Dia 30- 101km- Çantirli: Entrem al Plateau de l’Anatòlia, a Nallihan ens conviden a dinar, en una gasolinera a prendre tè, generositat en majúscules